09:00

Healthy :)

Hej. Dzisiaj post o zdrowym jedzeniu. Pewnie już czytaliście, że na śniadania jadam jogurty. Pewnie każdy wie jak coś takiego zrobić, ale wam pokażę :)

Potrzebujecie:
  • jogurt naturalny
  • owoce (np. maliny i borówki) 
Na spód szklanki wlewamy jogurt, dosypujemy owoce, zalewamy jogurtem i tak jeszcze jedna warstwa. Banalnie proste, szybkie, zdrowe i smaczne :)








 Drugie zdrowe "danie" to arbuz :)
Żeby ładnie go podać wystarczy:
  • arbuz
  • foremka do ciastek
  • nóż
  • miseczka
Arbuza pokroić w plastry i wyciąć foremką. Wrzucić do miseczki. I macie arbuza podanego inaczej niż w plastrach :D







 Pozdrawiam :)

inspiracje- weheartit.com

19 komentarzy:

  1. Taki jogurcik to mogłabym zajadać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah pomysł z arbuzem jest świetny! A śniadanie takie zdrowe bardzo apetyczne :)

    Możesz poklikać w linki u mnie w poście? Bardzo mi zależy :)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie, zdrowo, kolorowo. Uwielbiam takie śniadania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te przepisy ! Na pewno spróbuje
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, ja codziennie jadam podobne śniadanka: z owocami, kefirem i owsianką ♥ a jak juz jem z jogurtem naturalnym to tylko z tym samym co Ty :D
    co do pytania u mnie:
    ja z mojego telefonu jestem w 100% zadowolona♥ Mam go od końca maja, a zaciął mi się jakoś może dwa razy na 4 sekundy, także nawet nie musiałam go wyłączać i włączać ponownie :)

    obserwuję, bo Twój blog jest świetny ☻♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) śniadanie jest zdrowe i smaczne, więc pewnie dużo osób takie je.... pozdrawiam

      Usuń
  7. ej łądnie wyglądaja te gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wygląda tak pysznie! Aww *o*

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger