11:00

Back to school #2 DIY

Cześć wszystkim :) W środę pojechałam do reala na zakupy. Kupiłam zeszyty i dzisiaj pokażę wam jak je zmieniłam :)
Niektóre miały ładne okładki, więc obrazki przykleiłam na pierwszą stronę :)

Potrzebujemy: 
  •  taśmę dwustronną
  • obrazki, które nam się podobają (moje były z weheartit.com)
  • zeszyty
  • nożyczki 

Wycinamy obrazki i przyklejamy je taśmą do zeszytu. Gotowe :D

























 
 
 Wpadłam też na świetny (według mnie) pomysł. Jeśli nie chcecie zapomnieć o ważnych rzeczach jest to idealne rozwiązanie :) Ja "umiejscowiłam" to na drzwiach. Ale nie przeciągając. Moim pomysłem jest pisanie karteczek z planami i motywacjami.




 Jeszcze jeden pomysł :) Zrobiłam sobie "pudełko" na długopisy. Wystarczy mieć:
  • rolkę po papierze toaletowym
  • materiał
  • taśmę dwustroną
  • kartkę papieru
 Skleić ze sobą rolki. Przykleić "dno" z kartki i obkleić na około  papierem :)

Gotowe






Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego nadchodzącego weekendu :)


11 komentarzy:

  1. ja jeszcze nic nie mam :c fajny blog, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest jeszcze tydzień czasu :) chętnie :)

      Usuń
  2. ja jeszcze nic nie mam :c fajny blog, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły ;)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chętnie odwiedzę :) pozdrawiam

      Usuń
  4. świetnie ozdobiłaś zeszyty:*
    oberwujemy?

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne diy <3
    super pomysl ;*

    zapraszam; gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger