21:01

Birthday

Cześć kochani :) Dzisiaj pokażę wam jak wyszły mi małe pancakes (?) bananowe :)  Z przepisu Bethany Moty... A na początek się pochwalę :D Dzisiaj moje urodzinki :) Ja i Dominika świętowałyśmy, bo we dwie mamy dzisiaj 15-stkę... Byłyśmy na pizzy, ale z umówionego składu 9 osób (ze mną) wyszło 6... Dostałam dużo słodyczy :D W zasadzie same słodycze... No i perfumy, i eyeliner.

Nie przedłużając, gdybyście nie oglądali filmiku (klik) to dodam wam bardzo prosty przepis :)
Potrzebujecie:
  • jednego banana
  • szczyptę cynamonu
  • szczyptę proszku do pieczenia
  • dwa jajka
  Przygotowanie:
Banana obrać ze skórki i rozgnieść go widelcem. Wbić jajka i wsypać cynamon oraz proszek do pieczenia. Wszystko razem zmiksować (lub zblenderować). Na rozgrzaną patelnię wlewać w małych porcjach. Gotowe :)


 W niedzielę byliśmy rodzinką na spacerze w Czarnym Kamieniu (niedaleko Niegowy). Las był ładny, widać już jesień. Spotkała nas miła niespodzianka, ponieważ przyjechaliśmy a tam na skraju lasu jakaś dziewczyna miała sesję zdjęciową z perkusją :D Wyglądało to świetnie, więc podejrzewam, że zdjęcia wyszły super... Słońce świeciło, co oznacza że trzeba korzystać. A pogoda się psuje :( Nie będę się rozpisywać o pogodzie...







Na koniec pokażę wam moje nie zbyt ładne obrazki... Przerysowane zresztą... To niby proste, kiedy telefon z obrazkiem leży obok, a jednak nie wyszło idealnie... 






A teraz pokażę wam obrazek, który mi się podoba bardzo i wyraża całą prawdę... (powiązany z moją kochaną książką- Percy Jackson)



Ostatnia rzecz jaką dzisiaj zobaczycie to obrazki virii. Są to obrazki z Percy'ego, które próbowałam przerysować :) Według mnie są rewelacyjne :)
















Do zobaczenia buziaki :*


 

44 komentarze:

  1. A właśnie sobie siedzę i czuję małego głoda..
    I pomyślałam sobie, że bym placuszki zjadła.. a one u Ciebie są!!!
    Teraz jeszcze bardziej mi się ich zachciało ;)
    Dzięki za odwiedziny i również obserwację :) :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już czas na nowy post? :)
      Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
    2. to polecam zrobić :) posta postaram się dodać w piątek albo sobotę, bo jestem chora... pozdrawiam

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) Spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stooo lat:*
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zrobię na kolację dla moich facetów placuszki bananowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że wyszły (lub wyjdą) :)

      Usuń
  5. niezły post, naprawdę fajny i ciekawy zostane tu na dłużej obserwuję

    sniadanielejdis.blogspot.com poklikasz w ostatnim poscie na linki bardzo prosze, wiele to dla mnie znaczy a dla Ciebie to tylko chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły post, naprawdę fajny i ciekawy zostane tu na dłużej obserwuję

    sniadanielejdis.blogspot.com poklikasz w ostatnim poscie na linki bardzo prosze, wiele to dla mnie znaczy a dla Ciebie to tylko chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pancakes wyglądają przepysznie! Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) teraz muszę zrobić pancakes!

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszytkiego najlepszego ;*
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda smacznie :) dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      smakuje równie dobrze :)

      Usuń
  12. Tymi placuszkami bananowymi narobiłaś mi mega smaka!! :) Szczerze to chyba jeszcze takich nie jadłam, ale koniecznie będę musiała wypróbować ten przepis ! :) wyglądają przepysznie :)
    Spóźnione spełnienia marzeń :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥ naleśniczki- placuszki są łatwe do zrobienia, więc polecam :)

      Usuń
  13. Też ostatnio robiłam pancakes z przpisu Moty i wyszły świetne :)

    Zapraszam w wolnej chwili na moje pamiętnikowe życie. ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blodpot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie jestem jedyną osobą, która go wypróbowała :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. uważam, że Viria ma wielki talent...

      Usuń
  15. Ale przepiękne są te Twoje rysunki! :) Gratuluję talentu :* Same smaczności na Twoim talerzu, zaś przepis jest bardzo łatwy! :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha fajnie było by mieć taki talent... Jak pisałam w poście, jestem pełna podziwu umiejętności tej dziewczyny... Chętnie zaobserwuję :)

      Usuń
  16. W takim razie życzę wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak więc wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pancakes wyglądają beautiful, ale these maliny są even more smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spoznione zyczenia: Wszystkiego Najlepszego ;*
    Swietny post, mmm pysznie wygladaja. ;3
    Cudownie rysujesz. :o

    zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a co do rysunków to moje są te przerysowane kolorowe :/

      Usuń
  20. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post ;)
    bardzo ładne rysunki :P

    Obserwuję, miło będzie jeśli zrobisz to samo :P
    Zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń

  22. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram! I will support you right back, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger