09:20

Tidestore

Hey! Chciałam wam dzisiaj pokazać moją wishlistę Tidestore:) Co myślicie o współpracy z tą firmą? Ja postanowiłam sprawdzić jak to działa... Nawet jeśli nie odstanę współpracy to przynajmniej pokażę wam co z tego sklepu mi się podoba. Plusem jest bardzo miła Vina, która odpisuje po około dniu i wytłumaczyła mi wszystko dokładnie :) Większość rzeczy jest po prostu ślicznych... Idzie jesień, więc przydałoby się poszukać ciepłych sweterków, kurtek i bluz :) Posiadają też piękne sukienki. Tylko jak z jakością? Piszcie co myślicie o tym co pokażę. Może macie współpracę z tą firmą? Co o niej myślicie? Proszę o klikanie to ważne :) Od wczoraj leżę chora w domu :( To pewnie przez tą zmienną pogodę...


bigimg                                             bigimg




bigimgbigimg



bigimgbigimg              bigimg  

KLIKKLIK



bigimgbigimg
  
bigimg
śliczny tank top ♥
 
bigimg 



 
bigimg
                                       bigimg
 
bigimgbigimg 
KLIK/ KLIK

bigimgbigimg 
Podobają wam się?? Jak w szkole? Ja mam już dość... Święta, ferie, wakacje czy dłuższy weekendzie nadchodźcie!! 
 Miłego dnia :) 
 
P.S
Miała to być wishlista jesienna, ale że spodobały mi się różne rzeczy wyszedł miszmasz :D

P.S2
Słyszeliście może o "owl lip balm"? Jest to balsam do ust w kształcie sowy :) Ostatnio go wynalazłam w internecie. Jak na razie nie planuję kupna, ale chciałam wam pokazać jak fajnie wygląda...
tu kupisz


Prawda, że słodko wygląda?  Może wiecie coś o nich? Buziaki

26 komentarzy:

  1. poklikane! :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam, niech Ci się uda :) Do mnie też dziś rano napisała jakaś Pani z propozycją współpracy z Tidebuy, ale nie wiem co o tym sądzić;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie słyszałam nigdy o Tidebuy... pozdrawiam

      Usuń
  3. znam ten sklep poklikane
    moge prosic o to samo w ostatnim poscie jesli to nie problem
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/colorful-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oczywiście też poklikam

      Usuń
    2. Ach! Jakie szpilki! Boskie :D
      Oczywiście poklikam :)

      Usuń
    3. dziękuję :) też mi się podobają ♥

      Usuń
  4. Współpracowałam z nimi, nie zrobili mnie w konia ;) ale ja akurat nie współpracowałam z nimi barterowo i nie musiałam zbierać klików. Oczywiście poklikałam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to zobaczymy jak będzie u mnie. Najwyżej się nie uda... Dziękuję :)

      Usuń
  5. Poklikane! Ja również współpracuję z tą firmą, choć mam kilka "ale"- poza tym, o dziwo nie musiałam zbierać wejść w linki ;))
    PS. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten balsamik do ust w kształcie sowy jest przeuroczy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kliknęłam ! <3 \
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz słyszę o tym sklepie

    _______________
    a u mnie?
    to co lubimy - klasyka w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niedawno się o nim dowiedziałam :)

      Usuń
  9. Rzeczy raczej nie w moim stylu, ale jeśli Tobie się podobają, to życzę powodzenia we współpracy :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. jest w sklepie parę fajnych rzeczy :)

      Usuń
  11. Troszkę nie mój styl, ale mają parę fajnych perełek, które chętnie bym zakupiła! Kliknęłam Ci w elementy, które podobają mi się najbardziej i mam nadzieję, że uzyskasz współpracę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  12. Natrafiłam na ten sklep już dawno tmu i się w nim po prostu zakochałam. Uwielbiam japońską modę, a taką właśnie można tam znaleźć :) Poklikałam. Powodzenia :)

    http://greentea83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ♥ japońska moda jest fajna :)

      Usuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger