15:23

Room tour

Hej wam! Dzisiaj pokażę wam jak wygląda mój pokój :) Ostatnio robiłam "przemeblowanie"- poprzestawiałam wszystkie meble... I chcę wam pokazać efekty.









 Tak właśnie wygląda mój pokój.... Co o nim myślicie?
A tu trochę zdjęć psów :)










Haha a tutaj moja wspaniała kąpiel :)






A teraz pokażę wam jak moja przyjaciółka ślicznie mnie uczesała :) W zamian ja zrobiłam jej koka. Co prawda umęczyłam się przy tym strasznie,bo to trudniejsze niż uczesanie siebie... No ale efekty nie są najgorsze :)




Miałam zamiar nagrać filmik, ale to chyba nie najlepszy pomysł... 
Na dziś to tyle :) Miłego weekendu... Buziaki ♥
beauty ♥

inspiracje- weheartit.com

10 komentarzy:

  1. Świetny pokój :) Słodkie psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) miło mi ♥ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo stylowy i ciekawy pokój. Fryzury wyszły świetne. Śliczne pieski, zazdroszczę Ci, bo ja nie mogę mieć zwierzaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ♥ oj szkoda, że nie możesz mieć :(

      Usuń
  4. bardzo luię takie 'pokojowe' posty :) ale masz śliczne lampki przy lusterku i ta biała szafa♥
    słodki piesek :)

    www.hello-wonderfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥♥ też bardzo lubię posty o pokojach pozdrawiam

      Usuń
  5. zazdroszczę ci mega łózka. ja chciałam podobne, ale jestem za wysoka i nie mieściłabym się w nim haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja w nocy przesuwam się coraz bardziej w dół i dotykam nogami końca łóżka :D dziękuję :)

      Usuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger