20:40

My wishlist

Hej kochani :) Wpadłam na pomysł, żeby pokazać wam co planuję kiedyś kupić. Co myślicie o tym pomyśle? Piszcie w komentarzach co wy chcecie kupić w najbliższym czasie :)

1.Jedną z rzeczy, które chcę kupić jest balsam do ust EOS. Ma fajny kształt i chciałabym go wypróbować :)
weheartit.com
2. Następna rzecz to prostownica. Jeszcze nie wiem jakiej firmy. Może mi jakąś doradzicie?


weheartit.com
3. W najbliższym czasie muszę kupić sobie jakiś sweter. Nie mam pojęcia jaki, więc te ze zdjęć to  propozycje :) Niestety ten z Sheinside mogłoby być ciężko dostać, bo chyba płatność jest przez PayPal...
sweter h&m
sheinside

4. Spodnie. Najlepiej rurki... Nie lubię chodzić w dresach.
h&m
5. Lustrzanka. Jeśli kiedyś będę kupować to myślę nad Nikonem np. D3100. Macie może jakieś inne lub znacie się na tym, to doradźcie :)


zdjęcie ze strony Avans.pl
6. Wreck this journal. Nie jest to zakup, który muszę zrobić teraz, ale kiedyś fajnie byłoby mieć ją w posiadaniu :)
zdjęcie z google grafika
7. Telefon. Niestety nie mogę kupić telefonu za 2000 zł, więc zadowolę się Samsungiem Galaxy Core Plus...


zdjęcie google
8. Słoik Ball Mason. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia haha. Podejrzewam, że w moim małym miasteczku, gdybym poszła do szkoły czy gdziekolwiek ze słoikiem i jeszcze bym z niego piła, to ludzie patrzyli by na mnie jak na wariatkę :)

weheartit.com
 To tyle z mojej listy rzeczy, które zamierzam kupić. Miłego dnia :)

Buziaki 



26 komentarzy:

  1. teraz w Media Expert jest fajna przecena na NIKONA D3100 jeśli się nie mylę :)
    też potrzebuje jak najszybciej jakichś fajnych spodni i cieplutkiego sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to sprawdzę :) dziękuję za informacje

      Usuń
  2. Ja poleciłabym bezlusterkowca Sony zamiast lustrzanki - lżejszy, mniejszy, jakość zdjęć (w zależności od warunków) nawet lepsza od lustrzanki. Nie masz dźwięku podczas wykonywania zdjęć, co przy lustrzance jest i może krępować innych, prawda? Poczytaj sobie o bezlusterkowcach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie słyszałam... Zaraz sobie o nim poczytam :)

      Usuń
  3. co do słoika jest fajna i tania alternatywa w tiger :) 6 pln i z wąsem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tiger to sklep tylko stacjonarny? dziękuję zaraz poszukam w internecie :)

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia co chciałabym sobie kupić , nie przepadam za zakupami. Co do prostownicy mogę Ci polecić prostownicę firmy Philips. Moja córka używa jej od kilku lat(codzienni) i chwali sobie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przemyślę tą propozycję przy zakupie :) dziękuję ♥

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym słoiku, ale wygląda tak uroczo, że zaraz poszukam o nim coś więcej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że cię zainteresował :) według mnie są przesłodkie!

      Usuń
  7. Ja Eoski uwielbiam i co jakiś czas kupuję nowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli są warte polecenia? muszę wypróbować :)

      Usuń
  8. Very nice blog post. I definitely appreciate this
    website. Continue the good work!

    my web site - gta 5 psp free ()

    OdpowiedzUsuń
  9. It is not my first time to visit this web page, i
    am browsing this web page dailly and take pleasant data from here everyday.


    Also visit my site ... WTM Copy Protection

    OdpowiedzUsuń
  10. EOS'y są cudowne! ♥ Najładniej pachnie ten miętowy! Można się w nim po prostu zakochać!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och ale kusisz... Chyba jak najszybciej muszę kupić ♥ pozdrawiam

      Usuń
  11. Super post, świetny mixior zdjęć! :)
    Też większość rzeczy z tej listy przydałaby mi się! :)
    Te sweterki są przeurocze i i tez jakiś fajnych rurek dla siebie poszukuję, najlepiej marmurkowych, ale jak się czegoś konkretnego szuka, to oczywiście nie można tego znaleźć grrrrr :/
    a prostownicę polecam remingtona, mam z tej firmy i prostownicę i suszarkę i termoloki także jestem mega zadowolona i polecam Ci :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też myślę, że te sweterki są fajne :) zawsze taj jest, że jak się czegoś szuka to nie ma. Potem kupisz coś innego i nagle jest wszędzie to na co polowałaś miesiąc :/ pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Ja kupiłam ostatnio Nikona d3200 - moim zdaniem lepiej dołóż trochę kasy i wybierz ten nowszy model. Moja mama ma prostownicę BabyLiss i bardzo sobie chwali - to dobra marka.

    OdpowiedzUsuń
  13. o to skoro tak jest lepiej, to nad tym pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger