15:50

Favourites August

Hej. Co u was? W dzisiejszym poście "ulubieńcy" tego miesiąca :)

1. Film.
THE DUFF [#ta brzydka i gruba]
Film opowiada o Biance, która postanawia zmienić swoje życie, kiedy dowiaduje się , że jest duffem. 














2. Piosenka. 
Ostatnio dużo słucham piosenki "Ghost town" Adama Lamberta i "Bądź duży" Natalii Nykiel.

3.Serial.
Ostatnio moim faworytem jest Teen wolf! 
Zaczęłam go oglądać niedawno, ale się zakochałam :) Niestety przez mój internet z limitem jestem dopiero na 2 sezonie.


4. Ulubiona strona internetowa.
http://weheartit.com/


5. Książka


Ostatnio zakochałam się w "Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe". Ale to już wiecie :D moja recenzja

6. Zespół.
MKTO. Odkryłam ich niedawno,  bardzo podoba mi się ich muzyka. Niestety mają tylko kilka piosenek :(

To tyle :) miłego dnia :D 

 

10 komentarzy:

  1. Such an amazing post! Have a wonderful Wednesday dear. :)

    Ps; Help me win the Zalora Blogger Challenge. Details are on my latest post.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  2. Wehearit moją ulubioną stroną internetową z inspirującymi obrazkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie króluje Rise Against i Queen z zespołow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nykiel ma świetny głos. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takze uwielbiam glos Natalii,a teledysk tez jest wyjatkowy ;)
    Zaciekawil mnie film Duffy, musze go obejrzec


    Dziekuje za kliki ;)
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak nic mi nie podchodzi :( z książek wole kryminały i te psychologiczne :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Teen wolf ten serial podobno jest mega fajny, może gdy znajdę troszkę więcej czasu, luknę na niego.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger