20:20

Back to school #1




Hej :) Dzisiaj post z serii #backtoschool.   Jeśli zdążę to zrobię w tym tygodniu jeszcze jeden...

Dzisiaj  pokażę wam jakie artykuły szkolne  kupiłam :)

Zeszyty, w większości mają ładne okładki :D
 W tamtym roku przyklejałam na okładkach drukowane obrazki, ale nie sprawdziły się w ciągu roku szkolnego... Pozaginały się i pobrudziły :/ A z jednego zeszytu odpadły. Więc w tym roku odpuściłam sobie ozdabianie okładek...


 

















Muszę się wam pochwalić, kupiłam maszynę do szycia!!!!!!!







Z okazji zakończenia gimnazjum dostaliśmy medale :D haha wolałabym misia czy cuś ale nie narzekam, bo ważne, że pamiętali :D

 Buziaki :*






3 komentarze:

  1. Fajne artykuły szkolne kupiłaś, aż zatęskniłam za szkolnymi czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.onlinecocobag.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Excited to see your new blog design...

    http://www.dresspecialsuk.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger