07:30

Krewetki

Hej. Dzisiaj dam wam przepis na pyszne (według mnie) krewetki :) Ja uwielbiam owoce morza, więc ucieszyłam się jedząc je u cioci w Berlinie. Mam nadzieję, że spróbujecie je zrobić i będę wam smakowały :D

Potrzebne będą:
  • krewetki
  • czosnek
  • pietruszka
  • sól
  • pieprz
  • sok z cytryny
Przygotowanie:
Na oliwę wrzucamy trzy całe ząbki czosnku (lekko zgniecione). Później na patelni lądują krewetki. Trzeba je posolić, dodać pieprz i jeśli wolicie trochę ostrzejsze to ostrą papryczkę peperoni. Na koniec dodajemy dużo pietruszki. Musicie uważać, żeby krewetki były upieczone, czyli patrzcie czy nabrały pomarańczowego koloru. Można jeść je z makaronem lub ryżem :)
SMACZNEGO!

 Miłego weekendu :*


26 komentarzy:

  1. Też podobnie przyrządzam i uwielbiam :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) przepis raczej jest popularny

      Usuń
  2. Jeszcze nigdy ich nie jadłam :)
    ♥ www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwierzysz, jezli powiem, ze jeszcze nigdy nie jadlam krewetek ;) ?

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jadłam nigdy
    mogłabym prosić o poklikanie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł :)
    nie jadlam nigdy tego, chyba spróbuję :D
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem jakas wieksza fanka krewetek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, ze takie smaki trzeba lubić, żeby smakowało :D

      Usuń
  7. Robiłam je według tego przepisu, za pierwszym razem nie wyszły ( były jak guma - chyba za długo ogrzewałam) ale po kolejnym podejściu były pyyszne :D
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że w końcu wyszły :)

      Usuń
  8. Przepis chętnie wypróbują, bo wciąż robię podejście do domowych krewetek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam krewetek, mam nadzieję że uda mi się kiedyś spróbować :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm musi być pysznie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oczywiście zależy od tego czy lubi się owoce morza :D

      Usuń
  11. Pyszności i je bardzo lubię a najbardziej w połączeniu z makaronem ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger