14:36

October

Cześć wam :) Dzisiaj jest ładna niedziela. Poprzednie dni były cieplejsze, ale nie narzekam... Za oknem widać już kolorowe liście i czuć nastrój jesienny... Za dwa tygodnie będą moje urodziny! Nie mogę się doczekać... 21 październik zapowiada się fajnie, bo moja koleżanka Dominika też ma urodziny i idziemy na pizzę ze znajomymi... A prezent od rodziców dostałam wcześniej... Jest to telefon! Wreszcie... Mój to Lg l65. Patrycja ma L70, ale z zewnątrz wyglądają tak samo, więc mam nadzieję, że nie będziemy się mylić. Wczorajszy dzień minął mi świetnie. Razem z Patrycją pojechałyśmy pociągiem do Częstochowy do Galerii Jurajskiej. Miałam w planach kupić coś fajnego, a ona sukienkę na 18-stkę kuzynki, ale nic nie znalazłyśmy. Mimo wszystko wyjazd był udany, bo pogadałyśmy, byłyśmy na kawie w Coffee heaven i miło spędziłyśmy czas... Założyłam sobie Instagrama, ale nie mam wifi w domu, więc na razie nie mam tam nic oprócz jednego zdjęcia kawy :D ...











 A tu mój "Zniszcz ten dziennik". Pokażę wam jak na razie jedną stronę, bo ta jest skończona. Co myślicie? Gdybyście nie wiedzieli to obok Sticha jest nurek z hełmem z pączka :D

 Co do zakupów to ostatnio zakupiłam botki :) I szpilki  z Atmosphere, które według mojej linijki mają 13 cm. Będę w nich chodzić po domu. Kupiłam je na allegro w niskiej cenie. Bo drogich nie opłaca się kupować do nauki chodzenia...





P.S
Bethany dodała świetny filmik muszę wypróbować te proste i szybkie do zrobienia przepisy na śniadanie :)



Buziaki :* Miłego tygodnia...

28 komentarzy:

  1. Wow super telefon, szczęściara z Ciebie, że rodzice zrobili Ci taki fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) A telefon kupiliśmy teraz nie tylko z powodu urodzin, ale też dlatego, że skończyła mi się umowa. Co prawda doładowywałam czasem dwa razy w miesiącu, żeby było szybciej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świeeetne buty! jak najbardziej mój gust :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! U mnie też była ładna niedziela ;)
    Mój telefon mnie już irytuje okropnie (ciągle się zacina), dlatego też planuję zakup nowego ;D
    O LG nie myślałam, ale może warto...? ;p

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja mój telefon mam dopiero od piątku, więc nie powiem ci jak będzie się sprawował, ale jak na razie jest świetny :) mój też się zacinał...

      Usuń
  5. slizne buty ja takie kupię jak bede starsza, kawka mniam <3 tez czekam na nowy telefon


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o wizycie w najbardziej luksusowym hotelu w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja na razie będę się uczyć, w końcu kiedyś trzeba zacząć, a w tym roku komers...

      Usuń
  6. Niebieskie szpilki są śliczne, tylko za daleko to w nich bym nie doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie :) ale już sobie wyobrażam jak za parę lat będę śmigać :D

      Usuń
  7. super telefon! Kocham Wreck This Journal!:)


    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) książka jest świetna :)

      Usuń
  8. cudnezdjęcia:Di piękne buty
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A moja córka ma urodziny dwa dni przed Tobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie :) urodziny w październiku są najlepsze :D

      Usuń
  10. Uwielbiam ten telefon. najlepszy jaki miałam dotychczas !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak na razie ja jestem w swoim zakochana :) mam nadzieję, że po dł€ższym czasie użytkowania będę równie zadowolona...

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger