16:48

Halloween

Cześć kochani. Wpadłam na pomysł poszukania w internecie pomysłów halloweenowych np. na makijaż lub jedzenie i pokazania wam. Mam nadzieję, że wam się spodoba :) Miłego początku tygodnia :)




Jeśli chcecie jakieś przepisy, to ciekawie wyglądają u mojewypieki.com. Znajdziecie tam babeczki, ciasta i candy apples :) Mam nadzieję, że wypróbuję ten na jabłka w karmelu... 
Zdjęcia poniżej pochodzą ze strony mojewypieki.com
 




  Jeśli macie ochotę zrobić sami makijaż to na youtube na kanale Red Lipstick Monster jest pełna instrukcja :)
https://www.youtube.com/playlist?list=PLibJr3sYEHFrVf1SmW168duU9YWH5D2Vu


To na tyle buziaki :)

23 komentarze:

  1. nie obchodzę halloween :)

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale znalazłam parę fajnych obrazków i wpadłam na pomysł stworzenia posta :)

      Usuń
  2. Świetne inspiracje :P co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje :) Zwłaszcza babeczki uroczo wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne inspiracje, jednak ja nie obchodzę te święta ;)
    klikniesz u mnie na banner sheinside na pasku bocznym, jeśli znajdziesz chwilę czasu? :*

    ------> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <------

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały post!
    Ma taki hallowenowy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubie halloween :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłości może będę obchodzić to święto :)

      Usuń
  7. Ja nie obchodzę święta Halloween :) Ale super znalazłaś inspiracje! :) Najbardziej podobają mi się ciatka w formie palców :) Ja także zaobserwowałam Twojego bloga :) Pozdrawiam! :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę kiedyś spróbować zrobić ciastka palce :)

      Usuń
  8. Świetne inspiracje, uwielbiam halloween :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne inspiracje:)
    pozdrawiam:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super inspiracje , ja zastanawiam się w co się ubrać :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham kociaki, a Twój jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ jestem zakręcona! oczywiście powyższy komentarz tyczy się Twojego najnowszego wpisu o kotku :)

      Usuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger