12:18

Ferie

Witam wszystkich :) Wreszcie zaczęły się tak długo oczekiwane  ferie. W planach mam pojechać dzisiaj z koleżankami na lodowisko w Koziegłowach. Jest tam bardzo przyjemnie. Wczoraj wieczorem przeszukałam wszystkie zakamarki mojego pokoju i nigdzie nie mogłam znaleźć idealnej torebki, do której zmieściłby się mój aparat i legitymacja (potrzebna do wypożyczenia łyżew). Jedna torebka była za duża druga za mała. Miałam już dość szukania więc postanowiłam uszyć sobie nową. Nawet jeszcze nie wiedziałam z czego... Przeszukałam moje materiały i przypadkiem zauważyłam sukieneczkę po mojej malutkiej kuzynce, z której już wyrosła. Postanowiłam dać sukience "nowe życie" :) Obcięłam ją od góry i przeszyłam od dołu z innego materiału wycięłam podszewkę i przyszyłam. Od innej starej torby wyprułam zasuwak i przyszyłam do torebeczki. Mama musiała mi troszkę pomóc, bo to wszywanie zasuwaka było najtrudniejsze. Długo zastanawiałam się z czego zrobić pasek. Postanowiłam zabrać pasek od za małego płaszczyka. I oto efekty:  















 Ostatnio kupiłam sobie nowe buty bardzo mi się podobają : 




















Wczoraj nauczyłam się robić nową fryzurkę. Wygląda na trudną ale jest bardzo prosta. Fryzurka ta nazywa się "kokardą" jest zabawna :) Ja osobiście śmiesznie w niej wyglądam :)














Życzę wszystkim miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła Ci ta torebka, a pasek pasuje idealnie. Butki obłędne! Fryzurka na Myszkę Miki naprawdę zabawna. Ale jesteś twórcza, tyle pięknych rzeczy i co jedna ładniejsza podziiiiiiiwiaaaaammmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka super kreatywna ;) A fryzura jest extra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że torebka i fryzurka sieę podobają :) pozdrawiam

      Usuń
  3. do twarzy cci w tej fryzurce, super wygladasz.....
    pomysł z torebka świetny...do wykorzystania....
    a buty...takie lubie u młodych dziewczyn....
    wesołych i pogodnych ferii :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) dziękuję bardzo ferie napewno będą udane :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Super torebka:)
    Butów zazdroszczę.
    Fryzurka świetna i wyglądasz w niej super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i dziękuję bardzo. Buty są bardzo wygodne :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa i twórcza fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fryzurka jest bardzo prosta do wykonania :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna torebka i fryzurka. Życzę udanych i twórczych ferii. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dziękuję na pewno będą twórcze. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetna torebka! Można odgapić? :)

    Zapraszam do mnie: http://czekoladowo-pastelowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście, że można odgapić :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Zywio, swietny pomysl z ta torebka :) Buty rewelka a fryzurka naprawde pomyslowa. Dziekuję za odwiedziny u mnie na blogu i miły komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że pomysł jest fajny. Również dziękuję za odwiedziny :) pozdrawiam

      Usuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger