19:27

DIY- bag

        


Hej kochani :) Zaczęłam ferie. A jak u was? Po feriach? 

Dzisiaj pochwalę się wam szmacianą torbą, którą uszyłam, żeby trzymać w niej rzeczy na przedmioty zawodowe. Została wykonana z prześcieradła :D

Potrzebne będą: 
  • kawałek materiału
  • szablon napisu
  • jakiś ostry nożyk
  • farba (moja to farba do ściany)
  • kartonik 
  • pędzelek
Przygotowanie:
 Na początek trzeba wymierzyć swoją torbę. Moja miała 42x82cm. Górę torby "zawijamy" (szew obrębiający). Składamy torbę na pół i obszywamy boki razem np. jak ja "ściegiem zygzak". Torba jest gotowa.
 Teraz czas na paski. Moje miały wymiary 6x60 cm. Potrzebne są dwa. Składamy paseczek na pół, przeszywamy i wywracamy na prawą stronę. Paski wszywamy do torby w wybranym miejscu.
 - Napis
Kiedy mamy już wybrany napis lub rysunek należy go wydrukować. Teraz wycinamy każdą literkę... Po skończeniu wkładamy do torby kartonik i układamy szablon. Proponuję przykleić rogi kartki do torby taśmą klejącą.  Dokładnie malujemy i czekamy, aż wyschnie. Odklejamy szablon i gotowe :)


















Propozycje napisów:



                                













Co robiliście w walentynki? Ja bawiłam się świetnie z moimi przyjaciółkami :)




Miłego tygodnia :*

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam DIY !
    Fajny efekt końcowy :D
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuje
    Zapraszam również na konkurs w którym można wygrać mnóstwo perełek !

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger