15:52

Gingerbread latte

Hej :) Jak mija wam listopad?
Ostatnio przetestowałam przepis na piernikową latte (znaleziony gdzieś w internecie, niestety nie pamiętam skąd) i postanowiłam, że pokażę wam jak mi wyszło. 
 
Składniki: 
  • espresso lub czarna kawa
  • łyżeczka lub dwie syropu pierniczkowego
  •  1/2 szklanki mleka

Składniki na syrop:
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 1 łyżeczka imbiru
  • 1-2 szklanki miodu
  • opcjonalnie 1/2 łyżeczki kardamonu.
Syrop można przelać do słoika.

Przygotowanie:  
 Zaparzyć kawę i ugotować mleko. Kawę wlać do kubka, dodać syrop i mleko (można je wcześniej spienić). Na wierzch dać bitą śmietanę i gotowe.  Pyszna piernikowa latte prosi się o wypicie :)
P.S 
Ja nie miałam imbiru, więc nie dodałam go do syropu. A kawa i tak była pyszna. 
To tyle. Miłego tygodnia :*  

1 komentarz:

  1. Uwielbiam kawy smakowe. Musze wypróbować ten przepis bo nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger