17:04

Handmade ice cream



Hej :) Wreszcie wakacje! Macie jakieś plany? Ja raczej będę siedzieć w domu... Dzisiaj pokażę wam prosty przepis na domowe lody, ponieważ na pewno się przyda w taki gorąc :)


I sposób
Potrzebne będą:
  • truskawki
  • jogurt naturalny
  • cukier
  •  foremki do lodów
Sposób przygotowania:
 Truskawki umyć, usunąć "ogonki" i zmiksować.  Dodać cały jogurt naturalny i około 2 łyżeczki cukru :) Teraz wystarczy  przelać mieszankę do foremek i włożyć do zamrażalki na kilka godzin (ja trzymałam całą noc). Gotowe! Proste, dobre i szybkie do zrobienia lody :)








II sposób- lody kiwi :)

Potrzebujesz:
  • kiwi (około 4)
  • blender
  • foremki
 Przygotowanie:
Kiwi obrać ze skórki. Jedno pokroić w plasterki(dla ozdoby), a resztę zblendować. Do foremek wrzucić po jednym plasterku kiwi i wlać "masę". Wsadzić do zamrażalki i poczekać około 5 godzin. Gotowe :)





III sposób- lody arbuzowe

Potrzebne: 
  • arbuz
  • foremki
  • blender 
  • sok z limonki (ja użyłam z cytryny)
Przygotowanie: 
 Z arbuza pozbyć się pestek i skórki. (Potrzeba około 2 szklanek arbuza.) Trzeba go zblendować i wlać do foremek z sokiem z cytrusa. Zamrozić. Smacznego :D


 Miłego dnia :*
P.S
Co myślicie o tym, żebym zrobiła room tour?


 

5 komentarzy:

  1. Świetne przepisy, pięknie wyglądają :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie to wyglada ;)
    Zajrzyj do mnie http://casieandcasie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie to wyglada ;)
    Zajrzyj do mnie http://casieandcasie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie to wyglada ;)
    Zajrzyj do mnie http://casieandcasie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wynalazek, lody wyglądają przepysznie ! :) zjadłabym tego kiwi

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger