22:06

April

Cześć kochani. Przepraszam, że nie psiałam nic przed świętami, ale w tym roku w ogóle nie czułam atmosfery świątecznej. Śnieg, grad, deszcz i słońce na zmianę ani trochę nie pomagały... Wielkanoc przeminęła szybko i niepostrzeżenie. W niedzielę na śniadaniu byliśmy u babci, a potem odwiedzili nas goście. Poniedziałek spędziliśmy w domu. Po południu przyjechali do nas ciocia, wujek i moi kochani Kacperek i Blanusia ♥. To zaskakujące, ale byłam prawie sucha (nie licząc mokrej twarzy). Mam nadzieję, że święta minęły wam w rodzinnej, ciepłej atmosferze. 
Niestety jutro trzeba iść do szkoły :/

























 Przed świętami dostałam od kuzyna "zlecenie" :D. Moim zadaniem było uszycie pingwina, którego zdjęcie mi wysłał. Z wykrojeniem pomogła mi madam mirabelka. Pluszak wyszedł świetnie  (ach ta skromność x.x)  :).  






 Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Widzę, że wesoło spędziliście święta. Miło Was zobaczyć chociaż na zdjęciach. Mam nadzieję, że wkrótce uda nam się zobaczyć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że fajnie spędziliście święta . ładne zdjecia :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowity post a pingwinek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wyroby z Milki , a te jajeczka są rewelacyjne !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie próbowałam truskawek z chlebem ale chyba sie nie skusze ;p
    słodkości w milki mniam ! jadłabym

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wspaniałe przysmaki ! <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia, zazdroszczę smakołyków z milki
    zapraszam do siebie
    http://haniunia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. So wonderful! Thanks for sharing. Happy Monday dear! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm pyszna czekolada ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. aww tyle słodkości ♥
    no niestety pogoda nie rozpieszcza, ale kiedyś w końcu musi zrobić się ciepło! :D

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger