16:16

DIY- CYTAT NA ŚCIANIE


Cześć kochani. Dzisiaj pokażę wam jak zrobić napis z cytatem na ścianie.
Potrzebne będą:
-ołówek 
-gumka do zmazywania
-cytat
-pisak
-cienkopis
-no i oczywiście ściana ;D

Przygotowanie:

Na ścianie naszkicować ołówkiem wybrany napis. Sprawdzić czy jesteśmy pewni, że to ten ma się tam znaleźć i czy się zmieści. Zmazujemy ołówek. Ja robiłam tak- jedno słowo zmazywałam i poprawiałam cienkopisem ,potem następne itd. Tak cały napis. Potem uznałam, że lepiej wyglądać będzie pogrubiane w niektórych miejscach, do tego użyłam pisaka. Ważne! Starać się nie dotykać ściany ręką brudną od ołówka... Możecie robić różne szlaczki i używać różnego pisma. Koniec ;) Efekty są zadowalające. Ja narysowałam obok balon ;D







 Poniżej kilka cytatów, nad którymi się zastanawiałam i mogą się wam spodobać.















Miłego dnia :* 



22 komentarze:

  1. podobają mi się takie napisy motywacyjne, ale chyba nie odważyłabym się napisać tego na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda <3
    Z chęcia wypróbuję :)
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze marzyłam o takim cytacie na ścianie. Muszę się kiedyś zmobilizować i zmalować sobie coś takiego ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. can't understand what they say, but loved the images

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i odważny pomysł, jednak z moimi zdolnościami plastycznymi lepiej żebym tego nie próbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cytaty :) Bateria doładowana na cały dzień ! :)
    Wpadnij do nas jak będziesz miała chwilkę .
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/london-day-1-serce-londynu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie zamówiłam obrazy z cytatami :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. So lovely and great post, as always! Hope you have an awesome day. :D

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytaty super sprawa ,nawet jako tatuaż :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy pomysł, chyba sama go wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł, cudowne są te cytaty ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne cytaty ♥
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny napis na ścianie, super Ci to wyszło, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a wonderful post dear! Hope you have a great Friday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na ozdobienie pokoju, tym bardziej świetnymi cytatami:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo zawsze takie coś chciałam, ale jakoś się boje ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. trafne cytaty :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci to wyszło bardzo mi się podoba !
    Plus za pomysłowość ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wygląda, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger