17:45

My wordrobe

 
         
Hej :) Dzisiaj pokażę wam jak udało mi się posprzątać szafę dzięki Charlize Mystery. Cieszę się, że trafiłam na jej książkę, ponieważ czytając ją dowiadujemy się więcej o modzie i o tym jakie ubrania nam pasują do figury. Nie przedłużam i pokazuję zdjęcia mojej szafy i komody :)













Myślę, że książka jest bardzo przydatna :) Polecam przeczytanie :D

Ostatnio na obiad mama zrobiła nam niespodziankę... Sama zrobiła pierogi :) Ja jadłam te z serem, były pyszne!


Co do słoiczka na tytuły przeczytanych w tym roku książek to pokażę wam jak wygląda dokładniej. Ostatnio dodałam zdjęcie w trakcie robienia x.x 



W ostatnim numerze Elle w środku była saszetka herbatki. Postanowiłam, że spróbuję... I okazało się, że jest pyszna :) Mam w planach ją kupić. Herbata Teekanne Detox&slim jest zielona i ziołowa, wspomaga proces oczyszczania organizmu. Polecam wypróbować :)

Na dzisiaj koniec. Nienawidzę poniedziałków :/ Dobrze, że już się kończy... Do ferii zostały mi dwa tygodnie... 
Miłego tygodnia :*


21 komentarzy:

  1. Ta książka powinna wpaść w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie poukładane ;) U mnie taki porządek trwa max tydzień ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) u mnie dalej porządek co mnie dziwi :D

      Usuń
  3. nice post dear..your wardrobe is so tidy
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Great and interesting post!

    Following you on GFC please follow me back. Thank you.

    GARCONDAILY.COM / MEN'S FASHION BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Super porządeczek w szafie i szufladach.Ja też lubię pierogi z serem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę kupić tą książkę jeśli jest przydatna :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jest mieć taką pomocną książkę ;)
    Świetny porządek :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też będę musiała w ferie ogarnąć szafę xD

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja za każdym razem jak zrobię porządek to bo 3 dniach mam taki sam bałagan xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D ale teraz nawet się utrzymuje :)

      Usuń
  10. ja robie porządki w szafie 2 razy w roku - zmieniając lato na zimę, i potem utrzymuję porzadek :)

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger