21:23

Ferie

Hej kochani. Nie zgadniecie skąd do was piszę. Jestem z bratem w Berlinie :D Od jakiś 2 godzin ;) Jechaliśmy polskim busem i trwało to około 8 godzin... Jestem trochę zmęczona, ale żyję... Post może mieć błędy bo piszę z telefonu... Przyjechaliśmy na kilka dni do cioci. Zaraz po zostawieniu w jej mieszkaniu bagaży poszliśmy na kolację. Lasagne była pyszna... Najadłam się strasznie. Potem poszliśmy do sklepu spożywczego i zrobiliśmy zakupy na cały weekend. Wróciliśmy i jestem pod wrażeniem wyposażenia Rewe (sklepu ). Kupiliśmy pyszne lody, codzienne jedzenie i nowość dla mnie (haha) małą kawę ze Starbucks'a trzymaną w lodówkach. Cieszę się, że ją zobaczyłam ;) jutro zobaczę czy jest taka dobra jak w kawiarni ;) to dzisiaj na tyle. Fajnego weekendu buziaki. Pewnie jeszcze się odezwę...













18 komentarzy:

  1. eh jak chodzilam do szkoly zawsze czekalam na ferie :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/thank-god-its-friday.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekałam na ferie, i tada :)
    2 luty ferie !
    Obserwuje.
    Wpadnij do mnie
    http://worldincity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, ale zazdroszczę wyjazdu! Z tego co pamiętam w Berlinie jest cudownie ♥ Baw się dobrze!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę. Szkoda, że moja rodzina nigdzie za granicą nie mieszka :D

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko ciocię za granicą :D

      Usuń
  5. Moje ferie już zaczęte :) Świetna kolacja z bliskimi :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie będziesz się tam nudzić! :)
    Udanego czasu z bliskimi x
    www.ala-arc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. This is such a lovely and interesting read! Have an awesome new week! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    [ FACEBOOK / BLOGLOVIN ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam PolskiBus bo jest tani i wygodny. Mogliby jeszcze poprawić działanie wi fi bo net raczej nie łapie )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Zazdroszczę, że jesteś w Berlinie ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger