11:55

Christmas time!

Cześć :) Mam nadzieję, że wy odczuwacie świąteczną atmosferę bardziej niż ja... Myślę, że mój brak chęci do tegorocznych świąt jest spowodowany głównie "wspaniałą zimową" pogodą :( Posta miałam napisać przedwczoraj, ale byłam u przyjaciółki do wieczora :) Wczoraj zabrałam się za pisanie. Byłam w połowie i... BUM! Internet przestał działać... Mam szczęście, że się zapisało...


Ach, święta, święta, święta... Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę uwierzyć, że Wigilia jest już w środę. U nas choinka już ubrana, dom ozdobiony,a ja... nie czuję świąt. Nie miałam ochoty pomagać w przygotowaniach i zamiast tego czytałam książkę... Pierniczki upiekłyśmy nie dawno :) Jak zawsze wyszły pyszne :D Ach ten podziw dla nieznanego stwórcy mojego ulubionego przepisu na pierniczki... A jak wasze przygotowania? Choinka gotowa? W domu posprzątane? 







a to ciasteczka ryżowe, które robiłam z moimi kochanymi Kacperkiem i Blanusią (kuzyn i kuzynka)

W tym roku mama wymyśliła, że będziemy mieć w salonie dwie choinki. Tylko jedna jest nietypowa... Zrobiona z desek. Wyszła ładnie i teraz stoi sobie przy ścianie przypominając mi, że te święta jednak będą jutro.








Wszystkim moim czytelnikom życzę zdrowych, pogodnych świąt Bożego Narodzenia spędzonych z najbliższymi. Hucznego Sylwestra i wspaniałego Nowego Roku. 
Na koniec dodam zdjęcie z Wigilii klasowej :) Tutaj jeszcze wszystko jest w całości i w klasie jesteśmy tylko my, bo ktoś ją musiał przygotować :D 
Przy stole siedzą moje bliskie koleżanki: Dominika, Patrycja, Manuela, Kasia. Ja byłam fotografem haha...
 
Pozdrawiam i jeszcze raz życzę wesołych świąt :*

14 komentarzy:

  1. Choinka już dawno ubrana :) nie sprzątam jakoś szczególnie, bo wyjeżdżam na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądają te Wasze pierniczki mmm :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak chęci jest spowodowany brakiem śniegu to pewne :) śliczne choinki !

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam Internet... Ja piekłam z mamą sernik i w trakcie nagle prąd wyłączyli. Na szczęście jakoś to wyszło, ale strachu było co nie miara.
    No i przez tą pogodę również nie czuję świąt, ale głęboko wierzę, że jeszcze spadnie :)

    Wesołych Świąt :*
    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fab pics...your cookies look so delicious...
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas choinka zgonie z tradycją ubierana jest w wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, zjadłabym pierniczka! :D Śnieg właśnie spadł, znaczy się u mnie, więc lepiej późno niż wcale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i klimat Świąteczny, a tu już po Świętach :( Mam identyczną komodę białą z Ikei :) Piona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześlicznie udekorowane pierniczki!

    Udanego Sylwestra :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pierniczki! Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta to już przeszłość :D Było, minęło. Teraz czas na 2015 rok, więc szczęśliwego nowego roku! ♥

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciasteczka ryżowe ! moje ulubione <3 pysznie wyglądają :)

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger