18:05

Tomorrow is 1st December!

Hej. W dzisiejszym poście pokażę wam różne propozycje modowe, które mi się podobają :) Niestety jutro poniedziałek, więc trzeba iść do szkoły... W czwartek byłam z przyjaciółką w Częstochowie na koncercie Happysad. Było fajnie :) No może nie licząc tego, że jestem sztywniakiem i nie wiedziałam jak się zachować... 
Jutro zaczyna się Grudzień  :D (gdybyście nie wiedzieli...)  Nie mogę się doczekać mikołaja. Głównie dlatego, że to weekend.
Piszcie co myślicie o moich propozycjach na fajne stylizacje :)

















 Nie podpisane obrazki pochodzą z weheartit.com

Jak minął wam weekend? Mi szybko :D Sweterek z Tally Weijl okazał się jakiś wadliwy, czy coś... Zrobiły się na nim kulki po jednym ubraniu... Wczoraj została rozpatrzona reklamacja i kupiłam za tą cenę tiulową, różową spódniczkę :) I dokupiłam gorset (?) Razem wygląda to rewelacyjnie :) Jak dobrze, że manekin w sklepie miał taki ładny zestawik :D
Zdjęcie gorsetu(?) z Instagramu Tally Weijl


Miłego początku tygodnia :) 

16 komentarzy:

  1. nice selection..i love these outfits..

    OdpowiedzUsuń
  2. są przepiękne! nie umiałabym zdecydować, która lepsza
    oj happysad! Ulubiony zespół czasów gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym nie umiała wybrać :D

      Usuń
  3. piękne ! nie umiem wybrać najlepszej :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) starałam się znaleźć najładniejsze

      Usuń
  4. Spódnice z pierwszego zdjęcia to moje marzenie. Prześliczne są! Żywio przesyłam pozdrowienia dla Ciebie i Twoje rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i również pozdrawiamy :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że post się podoba :)

      Usuń
  6. Tiulowe spódnice i sukienki ostatnio bardzo przypadły mi do gustu i chętnie bym jakąś nabyła;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) a szczególnie taką trochę dłuższą np przed kolano :D

      Usuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger