22:15

Bye weekend

Hej :) Wreszcie się pojawiłam... Jak minął wam weekend? Ja przez ten miesiąc jestem wykończona pogodą za oknem i tym, że robi się ciemno tak wcześnie...
Na początek obiecane zdjęcia tildy :) Piszcie co myślicie o Marylce :D


 W weekend oprócz picia litrów herbaty i kakaa jedliśmy też świąteczną czekoladę :) Poniżej wstawiam zdjęcie smakołyka i kociaka na poprawienie humoru, bo w końcu jutro poniedziałek...


Z nudów nauczyłam się też rysować choinkę hihi. Światło trochę kijowe, bo robione wieczorem...
Na koniec tego krótkiego posta pochwalę się wam, że dzisiaj kupiłam zestaw do fondue czekoladowego :) Według mnie jest słodki i uważam, że było warto zapłacić 55 złotych. Na taki zestawik poluję od roku i wreszcie jest! Niech będą dzięki Tk Maxx'owi :D Opakowanie zawiera: 
- czekoladę do roztopienia
- pianki
- miseczka i podgrzewacz. 


Na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że tydzień minie wam dobrze :) Buziaki :* 
P.S
Na filmie pt. "Dzień dobry, kocham cię" byłam na szkolnej wycieczce :) I polecam wam go, jeśli lubicie komedie romantyczne :D  
P.S 2 
 Nie uwierzycie !!!! Ja nie mogę uwierzyć... Tyle czasu... Dwa lata... Pewnie jesteście ciekawi o czym mówię? Jutro mijają drugie urodziny mojego bloga!!! 100 lat dla niego :D

11 komentarzy:

  1. Marylka fajniutka i taka już w świątecznych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna tilda Ci wyszła *,*
    100 lat dla bloga! :*

    poklikasz u mnie w linki w najnowszym poscie?bardzo mi na tym zalezy :*
    ♥♥ http://HELLO-WONDERFUL.blogspot.com/2014/11/winters-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... mojego bedzie roczek w grudniu. znaczy sie od kiedy wykupilam domene :p
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama mojej koleżanki zajmuje się robieniem takich lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw do founde :)
    Ostatnio też się rozglądam :) Zobaczę u mnie w TK MAXXie może również trafię na jakiś fajny :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia ale jaki dostojny kot na jednym z nich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała ten zestaw! Świetny jest *o*

    http://minimalistyczny.blogspot.com/ -> u mnie pojawił się post o wymianie z Francją

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnego masz kotka! :) też bym chciała taki zestaw <3

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger