18:09

2kindsofpeople



Hej wam. W internecie istnieje zabawny tumblr, który pokazuje dwa rodzaje ludzi :D Kiedy zobaczyłam informację o tym na elle.pl postanowiłam, że muszę napisać o tym posta :D

link 
 Niektórym obrazkom trzeba się dokładnie przyjrzeć, żeby zobaczyć różnicę. Uważam, że twórca był bardzo kreatywny i pomysł na takie obrazki bardzo mi się podoba :)


 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

 
W piątek koniec roku!!! Mam nadzieję, że tydzień mija wam dobrze :) 
Co myślicie o tych obrazkach? 
buziaki :*

















8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te obrazki! Kreatywne!

    Pozdrowionka :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Podobał Ci się prolog mojego opowiadania opublikowany na blogu Venetii Noks "Dwa Światy", dlatego zapraszam Cię na dalszy ciąg tej historii na stronie http://ciemna-strona-dobra.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Addie Della Robbia

    PS. Porównanie jest bardzo życiowe! Zdecydowanie jestem po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)
    Podobał Ci się prolog mojego opowiadania opublikowany na blogu Venetii Noks "Dwa Światy", dlatego zapraszam Cię na dalszy ciąg tej historii na stronie http://ciemna-strona-dobra.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Addie Della Robbia

    PS. Porównanie jest bardzo życiowe! Zdecydowanie jestem po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger