17:44

DIY- Do it yourself :)

Witam, miałam napisać posta o Krakowie, ale niestety mam jakiegoś wirusa na komputerze, a zdjęcia muszę zgrać od kuzynki. Jeśli je zgram, to mogę przenieść wirus na jej pendrive :(.... Więc postanowiłam, że zrobię posta o robieniu "świecznika" ze słoika :) Wiem, że pasuje bardziej na zimę, ale jako miłośniczka świeczek robiłam go dzisiaj :) 

Potrzebne będą:
  • nożyczki
  • słoik
  • kartka
  • ewentualnie cyrkiel do odrysowania kółek
  • ołówek
  • wstążeczka
  • taśma klejąca dwustronna 
  • mała świeczka.





 Obciąć kawałek kartki, który mniej więcej pasuje do słoika. Odrysować cyrklem kółka. 
 Wyciąć kółka i obkleić kartką słoik.
 Dokleić wstążeczkę u góry lub dołu (jak kto woli). Do środka włożyć świeczkę.





GOTOWE! :)

Szybki sposób na zrobienie "lampionu" :)


Miłych wakacji. Został tylko miesiąc... Pozdrawiam :)



P.S
Postanowiłam,że skoro robię zmiany na blogu to zmienię nazwę. Co myślicie o "W drodze do krainy marzeń"?  Uznałam, że więcej tu życia niż szycia, a po za tym potrzebowałam zmian :)




6 komentarzy:

  1. Lampion bardzo pomysłowy a nowy tytuł bloga bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. lubię takie lampiony, a nazwa bloga bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię lampiony :) pozdrawiam

      Usuń
  3. nowa nazwa bloga pasuje do twoich marzeń..... więc szerokiej drogi do ich spełnienia...
    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger