08:07

Przed wyjazdem

Witam serdecznie!
Ostatnio rzadko tu zaglądam, bo cieplutko i słonecznie na dworze. Piszę szybko przed wyjazdem, właściwie za chwilkę już wychodzę. Dzisiaj jadę do Czorsztyna na zieloną szkołę.Mam nadzieję, że będzie ładna pogoda i wyjazd będzie udany. Ostatnie dni były bardzo ciepłe, każdą wolną chwilę spędzałam jeżdżąc na rowerze albo spacerując z koleżankami. Dopiero wiosna niedawno przyszła, a mlecze zaczynają już zamieniać się w dmuchawce. Moja Katia spędza całe dnie wygrzewając się na parapecie :).







 Naszło mnie ostatnio na przeróbki, więc skróciłam jeansy i doszyłam kropkowe wywinięcie. Są teraz kolorowe i wiosenne. 





Często jeździmy na naszą działkę i obserwujemy jak domek pnie się do góry. Bardzo nam smakuje kompot albo woda z bańki i małych garnuszków :)



Wybraliśmy już kafelki do kuchni. Najładniejsze są dekory, które wyglądają jak prawdziwe koronki. Już nie możemy się doczekać, aż kafelki znajdą się w naszej nowej kuchni.






 Muszę już iść, więc pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)

 

10 komentarzy:

  1. To miłego pobytu na zielonej szkole. Fajnie przerobiłaś jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałego odpoczynku. Dobrej zabawy i uśmiechu od rana do nocy :))))
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjazd był udany, fajne są takie kilkudniowe wyjazdy i odpoczynek od codziennych obowiązków i szkoły... Pozdrawiam

      Usuń
  3. udanego wypoczynku Żywia.... czekam na relację po....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście relacja zamieszczona:)

      Usuń
  4. Spodenki z wywninęciem przeurocze - uwielbiam takie przeróbki :) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś tak mało w nich chodzę,wydają mi się krzywo podwinięte i raczej w domu w nich chodzę... Może na wakacje je wezmę, w moje ulubione miejsce, gdzie jeździmy co roku i do sklepu jest 3 km czyli prawie jak w książce "Dzieci Z Bullerbyn" :)

      Usuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger