19:43

Wiosennie

Witam wszystkich po długiej nieobecności. Zacznę od tego, że pochwalę się swoją nową fryzurką :-) Obcięłam włosy :D
Moja mama niedawno miała urodziny i dostała w prezencie śliczny stary fotel bujany, który ma zamiar pomalować na biało :




Na  dworze jest już bardzo ciepło, ostatnio zobaczyłam przed domem dwie biedroneczki i mrowisko :) Kwiatuszki zaczynają rosnąć, a słońce świeci coraz mocniej.
  



































Ostatnio nabyłyśmy z mamą cudny druciany koszyczek kurę na jajka.



 Brałam też udział w bardzo fajnej wymiance na dobranoc :) Pani, która była moją parą wymiankową wysłała mi przecudne prezenciki. Dostałam od niej śliczną poduszeczkę robioną na drutach, książkę, guziczki, materiały i słodycze. 


paczuszka od pani Marty
Ja uszyłam dla niej  śpiącego aniołka i woreczek z lawendą.             W paczuszce znalazła się  też herbatka, gorące czekolady, kolorowe serwetki , świeczka, różne tasiemki, wełenka i wiersze K.Przerwy-Tetmajera do czytania na dobranoc::)



 








































Pierwszy raz w naszym domu zagościło coś z firmy IB LAURSEN. To śliczny dzbanuszek.
 

Dzbanuszek IB LAURSEN





















A to moja cudna cavalierka Katia. Uwielbia się tulić  i spać wtulona w kogoś. Życzę  Wam pięknej pogody i mnóstwo pomysłów i inspiracji wiosennych. Pozdrawiam





Z Katinką :)

21 komentarzy:

  1. fotel jest genialny :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wygodny też jest :), pozdrawiam

      Usuń
  2. Żywcia - fryzura jest ekstra ;) A Aniołki coraz ładniejsze. Ten spioszek jest fenomenalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, z docenienia mojej pracy i komplementu na temat fryzurki. Nam aniołkami muszę jeszcze popracować:), pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo korzystnie wyglądasz w nowej fryzurze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna fryzurka :)
    Moja mama też zbiera rzeczy z IB Laursen'a ;)
    Fajnego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek jest cudowny :), dzięki, pozdrawiam

      Usuń
  5. bardzo fajna wymianka:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

      Usuń
  6. same wspaniałości!!! A ta poducha z sową jest moją faworytką :) Krzesło bujan jest świetnym pomysłem!!! W bieli idealnie będzie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poducha jest świetna, to cudowny prezent. A fotel mam nadzieję, że niebawem pokażę w nowej odsłonie :), pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczna fryzurka, a prezenty i zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komplementy. Pozdrawiam

      Usuń
  8. piękne rzeczy :))a psinka..cudowna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      To moja wymarzona suczka rasy CAVALIER KING CHARLES SPANIEL! Odkąd zobaczyłam tą rasę pierwszy raz na wystawie nie mogłam już przestać o niej myśleć. To wspaniała rasa, naprawdę taka królewska, spanie w łóżkach, wylegiwanie na kanapie to jej hobby. Nie zhańbi się spaniem byle gdzie. Oczywiście domaga się pieszczot na każdym kroku i jest przeuroczym psiakiem. A do tego temperament niesamowity i zachowuje się jak mały szczeniak chociaż ma już prawie 2 lata! Pozdrawiam

      Usuń
  9. Przepiękny ten Aniołek, którego stworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, dziękuję bardzo! Może nie jest idealny, ale na pewno uszyty z sercem... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna fryzurka a wymianka super prezenty....

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger