19:51

Wesołych świąt!

Na początek chciałam wszystkim czytelnikom bloga złożyć najserdeczniejsze świąteczne życzenia. Zdrowia, szczęścia i przede wszystkim wiosny! U mnie w domu  świąteczne przygotowania w ruchu. Ozdóbki są gotowe od pewnego czasu. Na przykład kupiłam styropianowe jajeczka i ozdobiłam je materiałem. Wyszły  nawet ładnie... Uszyłam wiosennego ślimaczka z nowo kupionych materiałów i kupiłam z mamą wiosenne narcyzy.  Dla mojego małego  kuzynka Kacperka i kuzyneczki Blanusi na zajączka uszyłam małe kotki (robiłam je pierwszy raz więc bałam się, że mogą nie wyjść). Musiały to być kotki, ponieważ  oni uwielbiają wszystkie kotki :) .  Dzisiaj z mamą robiłam świąteczne małe mazurki w kształcie jajek świątecznych. 

jajeczka styropianowe


ślimaczek


Mazurki



kotki

kotka

kotek

Hiacynt

Narcyz


Wszystkim życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych!

16 komentarzy:

  1. Piekne kociaki na pewno będą sie podobały....
    a z okazji Świąt życzę Tobie i całej Twojej Rodzince zdrowych i szczęśliwych Świat Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że się spodobają :) Życzę pogodnych Świąt :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Jakie wspaniałości! Piękne słodziaki robisz. Bardzo mi się podobają :), a najbardziej spodobał mi się dzisiaj zajączek z pierwszego zdjęcia. Kociaki będą doskonałym prezentem.
    Dobrych Świąt Żywia!
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Cieszę się, że się podobają :) Życzę Wesołych Świąt :) i pozdrawiam

      Usuń
  3. Wesołych i radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Zmartwychwstał Pan Alleluja! Weselmy się i radujmy się - Alleluja!
    Najserdeczniejsze życzenia świąteczne dla Ciebie i całej rodzinki!
    Śliczności uszyłaś. Kotki będą idealne do przytulania.
    A mnie najbardziej podoba się ślimaczek. Cudny jest!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia i pochwały. Ślimaczki są proste w szyciu i bardzo zabawnie wyglądają, więc lubię je szyć, pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Otagowałam Cię do posta "Życie nauczyło mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w wolnej chwili wezmę udział w zabawie, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Hi there, its pleasant paragraph regarding media print, we all understand media is a wonderful source
    of data.

    Here is my blog ... zarządzanie nieruchomościami lublin

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kotki i ślimaczek
    zapraszam http://igla-nitka-szycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze motywują, więc są mile widziane :* Dziękuję za odwiedziny.

Copyright © 2016 W drodze do krainy marzeń... , Blogger